wtorek, 7 lutego 2012

Słodka, rozważna i romantyczna :)

Witam ciepło!
Przedstawiam Wam trzy Anielinki :) Dwie dla dorosłej wielbicielki Aniołków jedna dla zupełnie malutkiej :)
Dziś będzie w sumie wyłącznie zdjęciowo, bo dzień mi umyka w zastraszającym tempie, a jeszcze sporo do zrobienia - choćby obiad ;)






Jeszcze raz ślicznie Wam wszystkim dziękuję za tak ciepłe i życzliwe komentarze odnośnie mojego prasowego debiutu ;)
Jest mi niezmiernie miło czytać maile od osób, które mnie odnalazły dzięki temu artykułowi, napisały moc serdecznych słów oraz zamówiły przytulankę dla swoich bliskich, uznając ją za najmilszy prezent lub ozdobę domu - dziękuję, to bardzo, bardzo motywuje i uskrzydla :) :*

***
Na sam koniec tak jak obiecałam moje prywatna Królewna Śnieżka i Power Rangers na balu karnawałowym ;)))


Buziaczki posyłam i miłego dnia Wam życzę! :***


20 komentarzy:

  1. Aniołek w koronkowej sukience zawładną moim sercem! :)
    Dzieciaczki bardzo podobne do Mamci! Mój synek był księciem, więc pasowałby do królewny...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki urocze !!!
    Jakie mają piękne wzorzyste skrzydełka !!!
    Pociechy widać że w świetnych zabawowych nastrojach ;-)))))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, a jakie romantyczne i eleganckie, królewna i Power jak zawodowcy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękne aniołki, co tu dużo gadac, ale dzieciaczki - najpiękniejsze:D
    Pozdrawiam i życzę aby dzień tak szybko nie umykał:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne aniołki i przesłodkie dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daria aniołeczki wspaniałe i Twoje dzieciaczki również :)A córcia to cała mama :)Duża już. Pewno niebawem i ona zacznie szyć i otworzycie rodzinny biznes, a potem Wasze aniołki zaleją cały świat :)Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieciaczki urocze :) pięknie przebrane ...
    a aniołki ... jak zwykle piękne :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Srodkowa Anielika(ta w groszki)-superowa! I jakie urokliwe to ostatnie zdjecie Krolewny Sniezki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Anielinki :)
    A Królewna Śnieżka słodka, Power Rangers zaś jak obrońca siostry :) Słodziaki Małe!
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SKARBY Twoje KONIECZNIE wyściskaj od cioci ;) ciepło na sercu od takich uśmiechów.
    Anielinki wspaniałe, jak siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jejku Darsi ale się wyrobiłaś ... te nowe fryzurki anielic są boskie ... no i te skrzydełka .... o rany .... szok !!! doskonalisz warsztat w zastraszającym tempie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne trzy piękne anielice dołączyły do grona Twoich cudnych prac,i jak widzę bal się super udał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznosci a Twoje aniolki domowe cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne anielinki, takie eleganckie i bardzo, ale to bardzo pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  15. Dariu artykuł bomba. Anielinki jakieś inne - delikatniejsze,ulotne:)- tak odebrałam je.
    Ach te bale:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń