piątek, 25 maja 2012

Do ukochania... do spania :)

Witam ciepło :)
Dziś troszeczkę odmiany. Otóż, przyszłą "świeżą" mamusię pomalutku już nosi w kwestii szykowania wyprawki i wszystkiego co się wiąże z przybyciem na świat nowego, małego człowieczka i nie da się ukryć, że jedynie zajęcia związane z tą tematyką przynoszą jej największą radość - dotyczy to również kwestii szycia :)
Tym sposobem powstał "zestawik wózkowy" ;)  Powstała podusia i króliś -przytulaczek do spania  /pomysł zaczerpnięty z internetu/. Oczywiście 100% ekologiczny, bezpieczny dla maluszka no i sporawy jak widać bo poduszeczka ma wymiary ok 45 x45 ;)




Podusia od spodu również jest czerwona w groszki.
Najprzyjemniejsze w tym zestawie jest to, że tę prześliczną tkaninkę dostałam w prezencie.
Napisała do mnie Pani Basia ze sklepu Cottonhill, z propozycją, że mogę sobie wybrać dwie tkaninki z bogatej oferty Jej SKLEPU :)
Oczywiście z największą przyjemnością przystałam na taką propozycję i po chwilce znalazłam w skrzynce 
takie cudowności :)


Z urokliwych kwiatuszków powstanie najprawdopodobniej króliczka dla Alicji :)
POLECAM więc z czystym sumieniem i bardzo serdecznie ten wyjątkowy sklep.

***
A na koniec dla moich stałych podglądaczy ja we własnej okrąglutkiej osobie i moje Szczęścia najukochańsze.

Serdeczności posyłam :***







42 komentarze:

  1. Ależ cuda!!! Królik jest rewelacyjny! Też chcę!!! :))) a to będzie trzecie bobo? :) super, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Słoneczko Ty Czrodziejko :*

    Wyprawka dla Maluszka cudowna :) Zresztą wszystko czego się nie dotkniesz zamieniasz w dzieło sztuki :)
    Z materiału w kwiatuszki będzie piękny króliczek dla Ali :)

    No i pięknie wyglądasz / wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik pierwsza klasa. Oj jak chyba spapuguję :)
    Pięknie rodzinka wygląda. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. No, ja też powtórzę: wyglądacie uroczo! Podusia i królik śliczne - i te materiały! Fajnie dostać taki prezent.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądacie :)
    wyprawka dla Maluszka śliczniusia :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takiej podusi i z taką przytulanką dobre sny gwarantowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, znów nie zauważyłam, że moja siostrzyczka się nie wylogowała. Więc teraz w imieniu własnym :)

    Ja już zazdroszczę najmłodszemu członkowi rodziny. No taką mamę mieć zdolną to jak wygrać los na loterii :)
    Genialnie Daria wyglądasz :)

    ps. już zerknęłam do cottonhill i koniecznie muszę tam "wpaść" na małe zakupy. Dzięki za cynk :) Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak szykować wyprawkę dla własnego maleństwa! A to co szykujesz jest cudne :-)
    A Twoje Szczęścia jak widać już kochają maleństwo tak się ślicznie w brzuszek wtulają :-)
    Uściski (nie za mocne) przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps - Nie za mocne te uściski, aby Ci maleństwa nie przydusić oczywiście! I buziak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Slodki ten zestaw wozkowy:) Ja tam Cie dobrze rozumiem,mnie tez nosi:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo razem wyglądacie :)))
    A zestawik słodki :) Buziaczki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Małego Cudu!!! Rośnijcie zdrowo :*
    Masz urocze dzieci :-)
    A wyprawka cudna... Królik przypomina mi bajkę z dzieciństwa...
    Zastanawiam się, kiedy to w końcu maszyna mnie przyciągnie... bo mój termin też tuż tuż... na koniec września :-)
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, również gratuluję serdecznie :) I troszkę współczuję że ostatnie miesiące spędzisz w upale ;)

      Usuń
  14. przepiękne szycia, przepięknie wyglądacie:):):)
    niezmiennie podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ pięknie razem wyglądacie :) Zdrówka dla całej czwórki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Daruniu cudownie wygladasz :) sluzy ci ciaza :)

    a dodatki cudowne. ale Ci fajnie,ze umiesz szyc i takie cudownosci dla swojego maluszka mozesz porobic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny stworek z rewelacjnego materiału :) no i trzymam kciuki za szybki i bezbolesny poród :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak miło jest zobaczyć kogoś, do kogo się zagląda i poczytuje. Ślicznie wyglądasz z dziećmi :)Dzieciaczki takie szczęśliwe... i kochaj je mocno i nigdy nie przestawaj. Widać, że macierzyństwo Ci służy. Poduszeczka i króliczek, które uszyłaś są bardzo ładne.
    Wszystkiego dobrego Ci życzę w najbliższych dniach i miesiącach ! Niech szczęście Ci sprzyja !

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne ; O Mój 3 letni chrześniak po zobaczeniu zdjęć, powiedział "CHCĘ TEGO KRÓLIKA PROOOSZĘ" heh :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dario,
    prześlicznie wyglądacie , Ty po prostu kwitniesz:))
    tak okrąglutko bardzo Ci do twarzy:)
    Twoje prace oglądam z przyjemnością, bo widac w nich wiele radości, z jaką je tworzyszsz,
    przytulam i buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny widok:)Ta okrąglutka osóbka wygląda uroczo. Wyprawka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Darunia - no co Ci mogę powiedzieć - cudny komplecik, piękne materiałki i Ty kwitnąca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne materiałki, ale królik REWELACJA!! pozdrowienia Ciężaróweczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam:)
    Gratuluję dzieciątka:)
    Króliś cudny, także pozwoliłam sobie "się zainspirować" i powstały dwa misie. Można tu je obejrzeć:
    http://pracowitesloneczko.blogspot.com/2012/05/siedmiu-wspaniaych.html
    Mam nadzieję, że Pani nie będzie miała mi za złe tej inspiracji...
    Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna wyprawka, słodkie materiały a Wy jesteście po prostu cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj kochana :)
    oj, jak dawno mnie tu nie było ...
    Cudeńka znowu poczyniłaś !!! Masz Dario złote rączki ... bez dwóch zdań !
    Ach kochana ... aniołki od Ciebie tyle radości mi sprawiają i są bajeczną ozdobą mojej sypialni, choć przyznam się Tobie szczerze, że w ciągu dnia zabieram je do salonu, co by pieściły nasze i naszych gości oczęta !
    Jestem Twoją wierną fanką :)))
    Cudnie jest zobaczyć Ciebie :) Milusie foto !
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Dbaj o siebie mamunia :) buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyszło tobie to naprawdę świetnie. Piękne materiały i bardzo gustownie połączone. Jesteś zdolna, więc będę zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana dla TAKIEJ Mamci to nawet i tuzin dzieci można podarować!!
    Tyle czasu mnie ni było a u Ciebie TAAAAAAAAAKIE cuda!
    Widzę, że nowy człowieczek i nowe natchnienia!

    Taaak Was ściskam :****

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam do siebie na bloga do zabawy. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super króliczek:) zapraszam do wystawiania swojej twórczości na http://srebrnaagrafka.pl Tam również artykuły i tutoriale dotyczące handmade.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach! Piękna Mamuśka;-) Szalejesz ... Tkaninki super. Mi udało się wygrać candy w cottonhill, ale niestety tkaniny czekają na moją aktywność :D A mi się nie chceeeeeeeee... - póki co cieszę się każdą chwilą z Jeremim ... czas tak szybko płynie. A u Ciebie widzę ukochani pomocnicy pewnie już nie mogą się doczekać ;-) Tobie życzę powodzenia ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Och jej...wyobrażam sobie jak już czekasz na maluszka:-)
    Prześliczny komplecik, Króliczek ogromnie mi się podoba:-)

    Pozdrawiam i życzę spokojnego oczekiwania:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana super piesek czy mis ale sliczny! ZNOW CUDA:)Pozdrawiam serdecznie i sil zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podusia z przytulanką to wspaniały komplecik!!!Powodzenia życzę :)))))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny "zestaw królikowy".
    Pomyślnego rozwiązania życzę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Какой хороший зайчик!
    Скажите, а можно спросить, какой выкройкой вы пользуетесь? Я бы дочке такого сшила...

    OdpowiedzUsuń