wtorek, 15 października 2013

Lala dla Ali :)

Uszyłam lale mojej ukochanej córeńce Alicji. Tak szybko mi rośnie, z dnia na dzień się zmienia, jeszcze chwilka i nie będzie chciała tulić laleczek i aniołków od mamusi, więc trzeba łapać te piękne chwile, ten błysk i radość w oku.
To moja pierwsza stojąca lala. Z całokształtu jestem w sumie zadowolona, choć wiadomo, że kolejnym razem będę wiedziała  na co zwrócić większą uwagę itd. Musiałam lali dać twarz. Niestety moje pociechy nie tolerują lalek bez twarzy czyt. z samymi oczami ;) Wiem, że to ryzykowny temat, ale jakoś poszło - szału co prawda nie ma - ale twarz jest, jakby ktoś pytał ;))) Acha chciałam jeszcze nadmienic że lala jest super duża ma ponad 70 cm :D
Dobrze, tyle tytułem wstępu. Mój komputer nadal w agonii - korzystam grzecznościowo z mężowego ;) Teraz niestety muszę się przerzucić na swój bo tam są zdjęcia ;) Ech skomplikowane manewry :)













Buziaki wieczorne posyłam i lecę prasować ;)  :*

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję, tak trochę się boję opinii bo tyle pięknych stojących lal się naoglądałam, że mam świadomość że dłuuuga droga przede mną jeszcze :) Tak czy inaczej zabawa z nimi fajna ;)

      Usuń
  2. Kochana lala superaśna! Córcia pewnie zachwycona. Ja jeszcze nie odważyłam się spróbować sił w szyciu stojących lal, ale może kiedyś.
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miła przytulanka.. w dziewczęcym kolorze, moja córeczka też byłaby zachwycona :)... pewnie miałaś z nią sporo roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wpadam do Ciebie właśnie przed prasowaniem, którego nie lubię :(. lala bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna lala :) Ja rowniez lubie takie lale co maja buzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna lala i jej ubranko :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. Choć mnie wkurzają te lale. Tzn szycie mnie wkurza. Niby stoja, potem nie stoja.... Moja ostatnią juz tak poprawilam, ze stala świetnie, ale poszla w swiat i nie wiem co dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze,że jeśli miałabym wybierać, to technicznie także wolę zdecydowanie tildy ;)

      Usuń
  8. lalka przecudnej urody i ta pogodna twarz sprawia, że człowiek się do niej uśmiecha (do lalki) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna! piękny materiał wybrałaś na sukienusie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest, na pewno córcia będzie za dowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna :) Ja przymierzam się do stojącej lali już dłuższy czas, ale ciągle gdzieś mi to umyka
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Darsi lala wyszła bardzo piękna. Poza oczywiście świetnie dobraną kolorystyką, dopracowanymi szczegółami to przede wszystkim rzuca się to, że panna emanuje bardzo dobrą, ciepłą energią. Myślę że córcia przez wiele lat będzie się z niej cieszyć i jeszcze swoim pociechom będzie" pożyczać" do zabawy:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, piękna ta Twoja lala, szczególnie włosy, kolorystyka i jej proporcje mi się podobają :) A biorąc pod uwagę, że to pierwsza w Twoim życiu - tym bardziej wow:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta Twoja laleczka. Warkocze są super , dodają dużo uroku :)
    Pozdrawiam
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ ona urocza i taka duża, mimo, aż chciałoby się taką mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. puk..puk... mnie się bardzo podoba :) śliczna jest
    pozdrawiam ciepło Darsi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. widac,ze czasu kobita ni ma bo cisza na blogu :)

    cudowna lala

    jakbys po nowym roku miala jakies potrzeby bizutkowe (w tym moze i tez bym mogla pomoc tylko w druga strone niespieszno) to ja bym mogla usmiechac sie o jakas wymianke :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna lalka! Zapraszam dziś do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję talentu, uwielbiam twojego bloga dość często go odwiedzam poprawia mi on humor sama robię króliki które są moim relaksem a ogólnie szyję raczej skórzane wyroby zapraszam do obejrzenia mojego bloga "Wyszyję swe życie"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  20. Wyróżniam Twojego bloga i Twoje prace
    Zapraszam Cię do mnie na mojego skromnego bloga i do grona obserwatorów. Pozdrawiam Serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Petite maxi dress could be selected for brief ladiees according to the form wiith thhe body.

    As a matter of fact, maxi dress that may be worn during summertime iis intended
    for everyone. If you take slightl care, you possibly can chose
    the most suitable dress to meet your needs. If you
    get the proper type of dress, you maay appear like aan angel.

    If you take heed on the advice offered by fashion designers and stylists, you possibly can choose the best Petite Maxi Dress.


    Also visit my weblog ... pinkmaxi dress

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej jaka piękna lalka! Córa się pewnie ucieszyła. Ja pamiętam jak mi mama szyła lalki. To chyba były najlepsze lalki jakie miałam, nawet te kupne się nioe umywały. To trochę jak takie ubezpieczenie rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
    I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road.
    All the best

    Also visit my blog post thumbnail generator online

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest przepiękna i ma taką śliczną suknię i od razu przypomniała mi się moja "szmacianka" z dzieciństwa:) Cudna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on numerous websites for about a
    year and am worried about switching to another platform.

    I have heard good things about blogengine.net.
    Is there a way I can import all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

    Feel free to surf to my web site - just leads

    OdpowiedzUsuń
  26. Nadzwyczaj interesujące miejsce oraz super czyta się twoje wpisy :) Wyczekuję na kolejne oraz zapraszam do mnie na moją strone on-line - prawdopodobnie jeszcze nie raz tu wpadne poczytać twoje wpisy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń