poniedziałek, 16 lutego 2015

Puk, puk...

Witam ciepło i równocześnie bardzo, bardzo nieśmiało....
Tak spojrzałam na datę ostatniego wpisu 15 października....2013 - mamy rok 2015 więc odkurzenie tego miejsca zajmie mi troszkę czasu - tak zakładam. Pare dni temu przyniosłam maszynę ze strychu i mam zamiar troszkę częściej do niej zasiąść. Coprawda prowadzę fanpejdźa jednak stwierdziłam, że nie dam umrzec temu miejscu.
Na dobry początek podzielę się kilkoma moimi ostatnimi pracami, których Wam tutaj nie zaprezentowałam, a później jeśli czas pozwoli pójde na rekonesans posprawdzać co słychać u Was ;)











Do zobaczenia wkrótce :) <3 p="">

23 komentarze:

  1. Fantastyczny powrót! Śliczne prace. Optymistyczno radosne:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! Śliczne wszystkie, a pierwsza królisia ma bardzo ładną sukienkę :)
    Fajnie, że znowu jesteś :):):) A na fanpejdża jakoś nie trafiłam, lecę popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak fajnie i miło,że ktoś zajrzał ;) Baaardzo się ciesze i dziękuję za miłe odwiedziny. Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądałam z nadzieją i się doczekałam. Dla mnie FB to tylko konieczne zło i dlatego bardzo się cieszę że wróciłaś i pokazujesz swoje cuda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Janeczko :) Dziękuję że jeseteś - serdeczności posyłam :)

      Usuń
  5. Fantastycznie, że do nas wracasz ! Miło znowu zobaczyć Twoje cudne szyjątka :)
    FB to nie to co blogi, tam nie ma tej cudownej atmosfery, która tu panuje.
    Co tam u Ciebie słychać? Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Darsi, kochana :))) jakże się cieszę, że jesteś :)
    zaglądałam do Ciebie jakiś czas temu i zastanawiałam co też się z Tobą dzieję ;))

    prace piękne!! tęskniłam za Twoimi barwnymi królisiami :)
    mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej...?

    uściski serdeczne!
    Mariola Z ArsDecorii :))

    P.S. obecnie jestem gdzie indziej :) a znajdziesz mnie TUTAJ :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana, musze się rozeznać tam u Ciebie bo nie wiem czy do końca ogarniam ;) Buziaki posyłam i pozdrawiam ciepło! <3

      Usuń
    2. Dariu, tak w skrócie: kupiliśmy dom, wyremontowaliśmy (po części), wprowadziliśmy się i mieszkamy :)) postanowiłam, że ArsDecoria chwilowo sobie odpocznie i poczeka na pracownię, a potem, mam nadzieję, ruszy z kopyta :)) wciąż się coś u nas dzieje, cały czas wykańczamy i urządzamy nasz nowy dom, stąd pomysł na nowego bloga :)

      Usuń
  7. Wracaj, chętnie pooglądamy Twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że wróciłaś !
    Tu jest zupełnie inny świat niż na Facebook.
    Prace cudne !
    Ostatni króliczek bardzo, bardzo wiosenny !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie cudowne te Twoje szyjątka! Cieszę się, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana śliczne szyjatka:-)) bardzo. chyba czas zwolnić i znaleźć czas na te nasze skrawki życia, na swoisty pamiętnik. Tylko doba ciut mogłaby się wydłużyc. buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją przygodę z lalkami zaczynałam od tildowych zabawek. Są wyjątkowo bliskie mojemu sercu a w Twoim wykonaniu to prawdziwe mistrzostwo. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez sie ciesze! Piekny ten powrot. Taki wiosenny i pelen nadziei. Ja tez ta niesmialo wracam do blogowania, u mnie przerwa byla znacznie dluzsza. Sciskam mocno i bardzo serdecznie i ciagle podziwiam Twoje szyjatka. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Daruniu dobrze,ze jestes :) a material w ptaszki mega jak i wszystkie tworki

    OdpowiedzUsuń
  14. to się nazywa wielki powrót ! Prace fantastyczne, przepiękne tkaniny - te różyczki są absolutnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    OdpowiedzUsuń
  16. pg slot 6g มาแรง ที่สุด ในตอนนี้ เป็นเรื่องที่น่าสนใจอย่างมากในวงการเกม PG สล็อตออนไลน์ในปัจจุบัน ซึ่งมีการพัฒนาและนวัตกรรมที่ทันสมัยเข้ามาเพื่อให้ผู้เล่นได้สัมผัสประสบการณ์การเล่นที่ยิ่งใหญ่และเพลิดเพลินไปกับความตื่นเต้น

    OdpowiedzUsuń