niedziela, 25 marca 2012

Aniołki zsyłają Anioły

Uwielbiam moje szycie, uwielbiam swoją pasję...Aniołki, które szyję są takim małym przewodnikiem dobrej, pozytywnej energii, bardzo w to wierzę i wierzę, że przynoszą szczęście swoim nowym właścicielom. Mnie przynoszą na pewno, bo stawiają na mojej drodze zupełnie przypadkiem cudowne, wyjątkowe, ciepłe i wrażliwe osoby.
Tworzą przyjaźnie, znajomości, których się nie spodziewałam. Mój świat jest pełen Aniołów, na które mogę liczyć, które mnie zaskakują. Ich lista jest baaardzo długa, nie chciałabym nikogo ominąć a z pewnością nie jestem w stanie wymienić wszystkich; są wśród nich moje blogowe przyjaciółki i osoby, z którymi skrzyżowały się światy dzięki pracom i zamówieniom...jest  m.in.Alexandra, jest BeatkaAR, jest Annaszka, jest Jomasiaczek, jest Pani Ela z Gdańska; jest Janeczka, jest Delfinka jest Ewunia, jest P. Kasia, Asik i wiele, wiele innych osób...do których dołączył kolejny niespodziewany Anioł - Pani Maria T.
Ależ ogromne było moje zaskoczenie gdy w piątek listonosz wręczył mi paczuszkę, której się zupełnie nie spodziewałam. Dostałam prezent, przemiły, wykonany z sercem, śliczny i pachnący :) Kartkę pełną ciepłych słów pod adresem moim i Aniołków...i...
taki wysyp wspaniałości...
i śliczny prezent - PIĘKNY i pierwszy dla mojego Maleństwa :) 
Śpioszki cudnościowe i komplecik :)
Pani Mario DZIĘKUJĘ z całego serca :* Wzruszyłam się ogromnie :***
Kolejny Anioł - Beatka AiraArt, także mnie zaskoczyła. Przesłała życzenia świąteczne i niespodzianki dla Starszaczków oraz mamusi:)
PIĘKNE - prawda? :)
Chciałabym jeszcze podziękować Oli - Alexandrze,za to,że zawsze o mnie pamięta i bardzo często knujka jedna zaskakuje mnie niespodziankami :)
Ostatnio obdarowała mnie karteczkami świątecznymi,to niewielka część z nich bo niektóre już pofrunęły to tu to tam :)
Oleńko kochana moja -dziękuję :***
Takim miłym akcentem postanowiłam zacząć ten długaśny post:) Często brakuje słów, wyrazów i gestów wdzięczności, ale bardzo dziękuję Wam wszystkim kochane i każdej z osobna :)

***
A teraz Was pomęczę moimi ostatnimi pracami, które powstały na życzenie Karolinki.
Może już nie będę więcej pisać i po prostu wrzucę zdjęcia bo troszkę się tego nazbierało :)








Pomału się wyrabiam z przedświątecznymi zamówieniami :) Jeszcze kilka króliczek zostało, powinnam zdążyć, co bardzo mnie cieszy :)
***
Na koniec akcent wiosenny...moje dzieci przy pracy - malują swój plac zabaw;)


Buziaczki wiosenne pełne słonka Wam posyłam :)))
Ciepło witam wszystkich moich nowych "obserwatorów", ogromnie się cieszę, że jesteście :)
Pięknego tygodnia Wam życzę :***
D.

22 komentarze:

  1. Masz wspaniałych pomocników.
    Cudowne lalki a szczególnie podoba mi się anioł w sukience w kropki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomocnicy super.
    Mnie bardzo ujął anioł wiosenny z ptaszkiem, idealny na tę porę roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie króliki i anioły, ale najpiękniejsze to te dwa aniołki malujące plac zabaw. Pozdrowienia dla nich i Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć małych pomocników do renowacji placu zabaw!
    Prezenty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty, przepiękne króliczki, aniołki i wspaniali pomocnicy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne niespodzianki i Twoje śpiochy :)) pozdrawiam ciepło i również udanego tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...a Twoje Anielinki mają moc uzdrawiania dzieci :) - Olga zaczęła poruszać nogami, wróciła ruchomość prawej ręki, mówi też już pierwsze słowa ! Są problemy z pamięcią, ale powoli wraca do zdrowia :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Cudownie! Wspaniale...trzymam mocno kciuki za dalsze postępy :****

      Usuń
  8. Cudne sa takie niespodzianki od serca:) Twoje aniolki,kroliki naprawde maja w sobie jakas cudowna moc. W koncu zrobione sa z sercem i to z sercem nie bylejakim bo zlotym:)
    Mam nadzieje,ze u Twojego Dzidziusia wszystko w pozadku. Nawet nie mialam ostatnio czasu odpisac Ci na gg. Moze kiedys uda nam sie zgrac w czasie bo zawsez sie mijamy;)
    Sciskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Dario ,Ty sama jesteś aniołem więc nie dziwne,że anioły przyciągasz piękne prezenty dostałaś,króliczki i anioły jak zawsze rewelacyjne.Widzę ,że mali pracownicy przygotowują się do sezonu wiosenno letniego i maja przy tym niezłą zabawę ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te Twoje Aniołki oczywiście te pomagające na placu zabaw najbardziej ale o tym to każda mama wie najlepiej:)
    Pięknie szyjesz i pięknie piszesz o ludziach i relacjach jakie powstały.Miło się do Ciebie wraca i wcale nie dziwi mnie to ,że przyciągasz do siebie tak wiele osób .To wielka sztuka i dar dzięki ,któremu żyje się piękniej.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne prezenty!!! Stworzyłaś kolejną porcję przeuroczych istotek, moja faworytka to królisia w sukience w kropki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dareńko, sama jesteś aniołem, wiesz? Ciągnie swój do swego :)
    Na prezenty zasługujesz zdecydowanie, a szyjątka uwielbiam :)
    Amisia ma już swoją anielinkę i będzie o tym dziś na blogu :* Buziolki ogromniolki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie pracowite mróweczki z Twoich Dzieciaczków! :) Uwijają się z uśmiechem, aż miło popatrzeć. :) Mam nadzieję, że prezenty spodobały się całej Waszej trójce, na pomysł prezentu dla Męża niestety nie wpadłam :( ale mam nadzieję, że nie ma mi za złe?! :)Króliś w grochy cuuuudo, reszta ekipy też śliczna, ściskam wiosennie, cieplutko nasz Ty dobry duszku. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj kochana :*******
    Dziękuję Ci za serdeczne słowo i za wszystko!!
    twoje króliczki i Anielinki są prześliczne jak zawsze. Najpierw myślałam, gdy tylko zobaczyłam, że Aniołek z turkusowymi skrzydełkami i żółtym ptaszkiem po prostu jest naj naj naj ale na nieszczęście przewinęłam dalej i tam dojrzałam moim sokolim okiem, uzbrojonym w zielone okularki jeszcze beżowo różanego i teraz jestem na rozdrożu. Nie wiem, czy to tylko ja tak mam???!!!! Jeden jest słodki, a drugi też mi do wnętrza - mojego wnętrza!!! wewnętrznego, okropnie pasuje :))))

    Twoje wszystkie Aniołki pozdrawiam i cieszę się, że niektóre też znam :):*
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje Aniołki są urocze:) Pięknie szyjesz!!!
    Serdecznie i wiosennie pozdrawiam. Posyłam promyki słoneczka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne anioły podziwiam zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Anioły. Twoje prace jak zawsze zachwycają, ale zajączek w kropy i anielca w tlildowej sukienusi Cudo
    Ściskam gorąc słońca życząc Ilona

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobaja mi się zajączki.

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko cudne, wszystko zachwyca i za serducho chwyta :))) piękne Twoje szyciowe tworzenie !
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Daria wszystko jest takie piękne u Ciebie :) widać, ze kochasz to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń