niedziela, 3 stycznia 2010

Królikomania :)

Odkąd zobaczyłam na którymś z bogów ślicznego, słodkiego, wyjątkowego króliczka, od razu wiedziałam - ja też chcę! :) I tak to 27.12.09 powstał mój pierwszy, ręcznie wyrysowany przyjaciel.
Bardzo pomogła mi przy tym stronka http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=5143197355201731093.

Przedstawiam Maksymiliana :)














Po "chłopczyku" zapragnęłam dziewczynki i tak to powstała moja długoucha króliczyca :)






























Króliczki od razu się zaprzyjaźniły ;)


Na koniec króliczka na wyłączność mojej czteroletniej córeczki Alicji - króliczka została przez nią nazwana Migotką :)































Zdjęcie niestety troszkę za mocno naświetlone, tak czy inaczej córeczka się z nią nie rozstaje a to dla mnie najważniejsze :)

2 komentarze:

  1. Cioteczka szalejesz:P pokazuj cudeńka, pokazuj:P
    Jej, jak się cieszę, że dołączyłaś do tego grona:P
    Już dodaję Cię do ulubionych:P
    buziaczki dla WAS:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Asiaczku,we mnie także masz wierną obserwatorkę Twoich cudnych metamorfoz i prac :)

    OdpowiedzUsuń